Kedves Tagjaink!

A SINOSZ szervezeti ügyfélfogadásai továbbra is elérhetők személyesen, mindenféle tagsági ügyintézés lehetséges.

A járványügyi korlátozások enyhítése miatt 2021. április 8-tól újra elindítjuk a szolgáltatásainkhoz kapcsolódó személyes ügyfélfogadásokat is.

Az online ügyintézés mellett Budapesten már ismét lehet személyesen is jönni az alábbi ügyfélfogadásainkra időpontfoglalással, előzetes egyeztetés alapján, a járványügyi védelmi és távolságtartási előírások betartása mellett:

  • munkaerőpiaci szolgáltatás;
  • esélyegyenlőségi ügyfélfogadás;
  • Képzési iroda személyes ügyfélfogadása;
  • KONTAKT Tolmácsszolgálat;

A személyes jogsegélyszolgálat országszerte beindul.
A fővárosban nem kell időpontot kérni, a helyszínen kapott sorszám alapján történik az ügyfélfogadás a jogásznál, vidéken viszont szükséges az előzetes bejelentkezés.
Emellett továbbra is lehet e-mailben is jogi segítséget kérni: jogsegelyszolgalat@sinosz.hu

A SINOSZ jelnyelvi tolmácsszolgálatai főként online formában érhetők el továbbra is, személyes ügyfélfogadást csak néhány megyében és rendkívüli időrendben tartunk.
Egyes, kizárólag személyes jelenléttel megoldható esetekben a szakmai vezetők engedélyével tudunk tolmácsolást biztosítani.
Vidéken a jogsegélyszolgálati tolmácsolás is online formában lehetséges, külön megrendelés alapján.
Az online és a személyes ügyfélfogadások időpontjairól és igénybevételi lehetőségeiről a SINOSZ jelnyelvi tolmácsszolgálatok honlapjain, a Rendkívüli ügyfélfogadás menüpontban tudtok tájékozódni.

Szervezeteink és SINOSZ-fenntartású tolmácsszolgálatok elérhetőségei az egész országban:

Budapesti munkatársaink elérhetőségei (munkaidőben):

  • üzenetküldési lehetőség témánként honlapunkon: Írj nekünk!
  • központi telefonszámunk: +36 1 351 04 34 (KONTAKT-on keresztül is hívható!)
  • központi e-mail: info@sinosz.hu + további, személyenkénti e-mail címek itt (A táblázatban szereplő vezetékes számok most csak korlátozottan hívhatók!)

Programjaink és klubnapjaink továbbra is szünetelnek!