Visszatekintő – Borsod-Abaúj-Zemplén megye2017-01-11T18:28:32+01:00

Vissza

Egészség- és Sportnapot tartottunk Kazincbarcikán

2022. augusztus 12.|

A SINOSZ Kazincbarcikai Helyi Szervezete 2022. július 9-én 70 résztvevővel Egészség- és Sportnapot tartott Kazincbarcikán, a Mezey István Művészeti Központban. Rendezvényünket Kazincbarcika Város Önkormányzata támogatta. A regisztrációt követően minden résztvevő emblémázott noteszt és ásványvizet kapott. [...]

Szedret szedtünk miskolci tagjainkkal

2022. július 25.|

A SINOSZ Miskolci Helyi Szervezete „Szedd magad egészségesre!” címmel  programsorozatot hirdetett. Ennek 2. programján szedret szüreteltünk 2022. július 22-én. Egerbaktán, a „Szederkertben” 1500 Ft/kg áron szedhettük az értékes gyümölcsöt. A nagy meleg ellenére volt néhány résztvevő. Még [...]

Meggyet szedtünk Borsodban

2022. július 4.|

A SINOSZ Miskolci Helyi Szervezete „Szedd magad egészségesre!” címmel programsorozatot hirdetett. Ennek első alkalmán meggyet szüreteltünk 2022. július 1-én, Felsőzsolcán, szedd magad! akció keretében. 300 Ft/kg áron szedhettük az értékes gyümölcsöt. A nagy meleg ellenére 11-en [...]

Tisztségviselőket és megyei küldötteket választottunk Ózdon

2022. június 14.|

A SINOSZ Ózdi Helyi Szervezeténél 2022. június 10-én sikeres választást tartottunk. A megválasztott tisztségviselők és küldöttek: elnök: Bartkó Attiláné elnökségi tagok: Bellér József, Juhászné Csikai Mária (póttag: Kelemenné Kálmándi Valéria) megyei küldöttek: Bartkó Attiláné, Bellér József, [...]

Tisztségviselőket és megyei küldötteket választottunk Kazincbarcikán

2022. június 13.|

A SINOSZ Kazincbarcikai Helyi Szervezeténél 2022. június 11-én sikeres választást tartottunk. A megválasztott tisztségviselők és küldöttek: elnök: Hegyaljai Béla Lászlóné elnökségi tagok: Müller István, Tarczali Lászlóné megyei küldöttek: Beik Istvánné, Hegyaljai Béla Lászlóné, Katona Zsigmondné, [...]

Matyó Húsvét Mezőkövesden

2022. május 5.|

A SINOSZ Miskolci Helyi Szervezete 2021. április 18-án, húsvéthétfőn ismét egy tartalmas kirándulást szervezett: ezúttal Mezőkövesdre látogattunk el 31-en. A borongós, hűvös idő ellenére sem maradt el a tervezett program. A buszpályaudvaron, ill. a Matyó [...]

Tapolcai séta a Várhegyen

2022. április 8.|

A SINOSZ Miskolci Helyi Szervezete 2022. március 26-án kirándulásra várta tagjait Miskolc-Tapolcára. Egy kb. 4 km-es sétán vettünk részt 15-en a közeli Várhegyen. Gyönyörű időben, nagyon jó hangulatban élveztük egymás társaságát. A csúcsot is megmásztuk, [...]

A Csodák Palotájában jártunk Miskolcról

2022. március 21.|

A SINOSZ Miskolci Helyi Szervezetének tagjaival 2022. március 5-én nőnapi kiránduláson vettünk részt Budapesten, a Csodák Palotájában. Több irányból utaztunk, ki vonattal, ki autóval. Végül 32-en léptünk be az izgalmas és sok érdekességet tartogató "palotába". [...]